maandag 3 januari 2011

Wat maakt jou happy?

Hoe vaak is aan jou die vraag wel niet gesteld?
Uit mijn hoofd even tellen 1000x ofzo.
Maar als je nou echt een ding zou mogen wensen. Een ding waar jij happy van word (dus niet zo van: Ik wens dat ik alles krijg).
De een zou zeggen: Voor altijd samen zijn met mijn vriendje.
Maar dat zou uiteindelijk toch ook gaan vervelen als er geen spanning meer is en alleen maar zoet gebabbel.
De andere zou zeggen: Ik wens wereld vrede.
Als iedereen plotseling aardig tegen elkaar zou gaan doen dan zou het leven saai en standaard worden. Soms moet er een keer ruzie zijn om vriendschap nog sterker te maken.
Zo zijn er wel meer wensen. Maar wat je ook zou wensen. Ook al is het niet nu, ookal is het niet morgen... ooit zou je wensen dat je het niet gewenst had. Je kunt nog niet precies weten wat je wilt. Daarvoor ben je nog jong. En ook al ben je al volwassen. Niemand kan weten wat hij of zij precies wilt. Iedereen in mens.

Xoxox.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten